divendres, 9 de març de 2012

Por cuatro esquinitas de nada.

Ací us deixo el vídeo del conte que hem treballat a classe. Quan l'he presentat als xiquets ho he fet per passes sense arribar al final. Els he fet pensar: com es devia sentir el quadrat? Què ens pareixia l'actitud dels cercles? Quina podria ser la solució al problema que tenia plantejat el quadrat? I com ja esperava no m'han defraudat i han sabut expressar la sensació de soledat, de tristesa, ... i també han plantejat un munt de possibilitats per solucionar el problema com: buscar als seus papàs, doblegar les puntes, posar-li purpurina màgica, buscar una gallina i que amb el bec li fera el forat quadrat, amb una vareta màgica, amb un ganivet fer la porta quadrada... Activitats com esta pretenen que els nostres fills i els nostres alumnes, que són els ciutadans del futur, miren amb nous ulls i valoren les coses des d'altres perspectives. Espero que us agrade, podeu tornar-lo a veure amb els vostre fills, a ells els encanta repetir aquelles coses que els han fet gràcia.

2 comentaris:

  1. Es un conte genial! Avui l'hem treballat en classe i en casa!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies, m'anima a compartir el saber que hi ha algú que pot aprofitar aquest treball.

    ResponElimina